JLLS realizuje strategię rozwoju Claire’s

Galeria Grodova

– W 2010 roku Claire’s otworzył tysięczny sklep w Europie (centrum handlowe Palladium w Pradze). Jednocześnie rozpoczęliśmy ekspansję w krajach regionu Europy Środkowej w tym: w Polsce, Czechach i na Węgrzech, gdzie z powodzeniem uruchomiliśmy siedem sklepów – powiedział Mark Dillane, dyrektor ds. rozwoju marki Clarie’s w Europie.

Dagmara Filipiak, starszy konsultant w zespole Reprezentacji Najemców Powierzchni Handlowych w Jones Lang LaSalle, dodała: Marka Claire’s, lider w branży akcesoriów modowych, z powodzeniem kontynuuje ekspansję na polskim rynku, w szczególności poprzez swoją unikalną ofertę przeznaczoną głównie dla klientek w wieku od 6 do 16 lat. W Polsce Claire’s będzie otwierać kolejne lokale (o powierzchni około 80-120 mkw.) w popularnych centrach handlowych.

Do tej pory w Polsce otwarto kilka sklepów w tym: w Warszawie (Arkadia i Warszawa Wileńska), Piasecznie (Auchan), Krakowie (Galeria Kazimierz) oraz Swadzimiu k/Poznania (Auchan).

Marka Claire’s jest liderem w branży akcesoriów modowych. Posiada ponad 1000 sklepów w Europie i ponad 3000 sklepów na świecie.

Jones Lang LaSalle jest międzynarodową firmą doradczą świadczącą kompleksowe, w tym finansowe, usługi na rynku nieruchomości. Doświadczone zespoły ekspertów Jones Lang LaSalle oferują usługi w sektorze nieruchomości umożliwiając wzrost wartości klientom zainteresowanym najmem, obrotem lub inwestowaniem na tym rynku. Jones Lang LaSalle obsługuje klientów w 60 krajach w 750 lokalizacjach na świecie, poprzez sieć 180 korporacyjnych biur. Dochód firmy w 2010 roku wyniósł ponad 2,9 mld dolarów. Jones Lang LaSalle zarządza obiektami o łącznej powierzchni blisko 158 mln mkw.
 

Reklama

Galeria Jurajska