Silesia w konkursie Solal Marketing Awards 2011

– Do tegorocznej edycji zgłosiliśmy projekty, które w naszej ocenie były najbardziej kreatywne i które przyciągnęły największą uwagę klientów, najemców i mediów. Zagwarantowały one także centrum spore publicity i wzrost rozpoznawalności – mówi Marta Drzewiecka dyrektor ds. marketingu Silesia City Center.

Wśród trzech projektów, za które nominowana została Silesia City Center znajduje się Silesia Dance Academy – czterodniowe warsztaty taneczne, które przyciągnęły ponad 200 młodych ludzi gotowych podczas ferii uczyć się hip-hop’u, dancehall’u czy house’u.

W kategorii public relations z kolei został wyróżniony projekt „Miesiąc sztuki w Silesia City Center”, eksperyment polegający na zamianie przestrzeni galerii sztuki na przestrzeń centrum handlowego. W sumie podczas trwających przez cały maj 2010 ekspozycji na pasażu Silesia City Center, zaprezentowało się kilkudziesięciu młodych artystów, związanych m.in. z katowicką Akademią Sztuk Pięknych czy grupą artystyczną Kolektyw HAJA.

Wśród polskich centrów handlowych zgłoszonych do konkursu Silesia otrzymała najwięcej nominacji. W sumie do finału weszło osiem centrów handlowych w Polsce. Zwycięzców poznamy już 7 kwietnia podczas konferencji w Istambule.

Centra handlowe z ponad 20 krajów świata rywalizują w tym roku o nagrody Solal Marketing Awards 2011. W sumie na konkurs wpłynęło 177 zgłoszeń m.in. z centrów handlowych z Belgii, Republiki Południowej Afryki, Wielkiej Brytanii, Turcji, Portugalii i Polski. Spośród zgłoszeń wybrano 100 najciekawszych projektów akcji społecznych, kampanii i eventów, które powalczą o statuetki w ośmiu kategoriach.
 

Reklama

Galeria Jurajska