Dwie nominacje dla Portu Łódź

Kampania pod hasłem „Żądamy portu dla Łodzi” została nominowana do nagrody w kategorii „Wielkie otwarcia, rocznice, modernizacje i rozbudowy”. Projekt w ubiegłym roku otrzymał statuetkę „Złotego spinacza” – wyróżnienie przyznawane przez polską branżę public relations. Obecnie stoi przed szansą zdobycia kolejnej prestiżowej nagrody.

Drugą nominację do Solal Marketing Award Port Łódź otrzymał za letnie animacje dla najmłodszych, które zostały zrealizowane w ubiegłoroczne wakacje. Przedstawienia dla dzieci połączone z zabawami i konkursami na świeżym powietrzu oraz uroczyste pożegnanie wakacji na Patio zyskały przychylność Kapituły konkursu i również znalazły się w fazie finałowej zmagań. Projekt walczy o główną nagrodę w kategorii „Public Relations”.

Port Łódź jest największym podmiejskim centrum handlowym w regionie łódzkim. Na jego terenie znajduje się sklep Ikea, Leroy Merlin, Saturn, delikatesy Piotr i Paweł oraz ponad 140 sklepów oferujących bogaty wybór odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej oraz dodatków, mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz, elektroniki oraz artykułów dla dzieci. Wśród najemców Portu Łódź znajdują się także restauracje, kawiarnie i punkty usługowe. Sercem centrum jest Patio – strefa handlowo-rekreacyjna o powierzchni 7 tys. mkw., z zewnętrznym placem zabaw, sceną i fontanną.
 

Reklama

Galeria Jurajska