Gino Rossi: 1,95 mln zł zysku netto w IV kw.

Osiągnięty w czwartym kwartale 2010 roku zysk dobrze wróży na przyszłość, zwłaszcza wobec straty na poziomie 14,29 mln zł osiągniętej w analogicznym okresie 2009 roku.

– Na poprawę wyników miały wpływ wysokie marże w IV kwartale, zlikwidowanie kilkunastu nierentownych sklepów, poprawa działalnosci operacyjnej wewnatrz firmy (zapasy, logistyka), coraz lepsze kolekcje oraz
wieksza sprzedaż z metra powierzchni sprzedażowej – mówi dla Retailnet.pl Witold Jesionowski, prezes zarządu Gino Rossi.

Firma faktycznie zapowiadała, że do końca 2010 roku będzie koncentrować się na obniżaniu kosztów działalności poprzez rozpoczęte już w pod koniec 2009 roku działania restrukturyzacyjne.

Spółka Gino Rossi podaje, że skonsolidowane przychody za ostatni kwartał minionego roku osiągnęły pułap 47,63 mln zł (w stosunku do 47,91 mln zł uzyskanych rok wcześniej). Natomiast zysk operacyjny grupy to 7,93 mln zł. To dobry wynik, biorąc pod uwagę 10,86 mln zł straty w czwartym kwartale 2009 roku.

W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Dwa razy w roku, wiosną i jesienią, w sklepach pojawia się nowa kolekcja. Sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje ponad 100 salonów firmowych w Polsce i za granicą.
 

Reklama

Galeria Jurajska