CH Forum w konkursie Solal Marketing Awards 2011

Program uzyskał nominację w kategorii Digital Media. Klik jest bowiem elektroniczną platformą lojalnościową, która premiuje zakupy we wszystkich sklepach w CH Forum. W niespełna rok zyskała ona ok. 30 tys. użytkowników – klientów gliwickiego centrum. Jury, nominując Klik do nagrody, doceniło elastyczność oraz skuteczność programu, w tym poziom obrotów, jakie generuje.

Klik to jedyne polskie zgłoszenie nominowane w kategorii, w której konkurują nowatorskie rozwiązania wykorzystujące potencjał mediów elektronicznych i społecznościowych.

Solal Marketing Award to najważniejsza europejska nagroda w dziedzinie marketingu centrów handlowych i uznanie kompetencji zespołów zajmujących się w nich marketingiem oraz współpracujących agencji.

Program Klik w centrum handlowym Forum wdrożyła firma Shopping Center Service (z Grupy KUC). Zgłoszenie konkursowe przygotowała agencja Plus Communication, również z Grupy KUC.

Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbędzie się 7 kwietnia w Stambule, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.

Centrum handlowe Forum jest pierwszym wielkopowierzchniowym obiektem handlowym w Gliwicach, zlokalizowanym w samym centrum miasta. Właścicielem obiektu jest niemiecki fundusz inwestycyjny DEKA Immobilien GmbH. W 2009 roku obroty netto centrum sięgnęły ok. 200 mln zł netto. To o 8 mln zł więcej niż w roku poprzedzającym.

CH Forum to 140 sklepów, w tym marki, które po raz pierwszy zagościły w mieście: Zara, H&M, Cropp Town, Home&You, Almi Decor, a także jedyny multiplex w Gliwicach – Cinema City.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016