DTZ: nowe rozwiązanie dla centrów handlowych

W ramach programu VIP zespół ekspertów z różnych działów wspólnie analizuje, proponuje i wdraża rozwiązania, które mogą mieć na celu: repozycjonowanie danego obiektu na rynku, minimalizację kosztów jego użytkowania, optymalizację przychodów czy zwiększenie wartości nieruchomości pod kątem planowanej sprzedaży.

Program VIP składa się z czterech podstawowych faz: dokładnej analizy danej nieruchomości, identyfikacji obszarów, które wymagają poprawy, opracowania najbardziej optymalnych rozwiązań krótko- i długoterminowych, strategii oraz wdrożenia tych rozwiązań.

– W naszym przekonaniu tylko dogłębna analiza konkretnej nieruchomości i opracowanie spójnego programu mającego na celu zwiększenie jej wartości i generowanych przez nią zysków pozwoli w pełni zrealizować założone cele biznesowe na wysoce konkurencyjnym rynku nieruchomości – powiedziała Kamila Wykrota, Associate Director w zespole consultingu DTZ, twórca i dyrektor programu VIP.

W ramach przygotowywanego planu działań DTZ dostarcza odpowiedzi na następujące pytania: jakiego rodzaju zmiany należy przeprowadzić, dlaczego są one konieczne i jak wpłyną na wartość nieruchomości, ile będzie kosztowała ich implementacja, kto powinien pracować nad ich wdrożeniem, jak będą one wdrożone oraz jaki czas na ich wprowadzenie będzie najbardziej odpowiedni.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016