Pasaż Łódzki: rozpoczęła się rozbudowa obiektu

Nasycenie rynku w Bydgoszczy jest relatywnie niskie

Nasycenie rynku w Bydgoszczy jest relatywnie niskie

– Na początku 2011 roku przystąpiliśmy do prac związanych z północną rozbudową Pasażu Łódzkiego. Na powierzchni ok. 3 tys. mkw. obecnego parkingu powstaną trzy średniopowierzchniowe lokale – poinformowała portal Retainet.pl Anna Mrzewa, młodszy dyrektor CH Pasaż Łódzki.

Aktualnie trwa komercjalizacja. Jednym z głównych najemców rozbudowanej części będzie marka H&M. – Dział Handlowy finalizuje podpisanie umów najmu z pozostałymi dwoma najemcami, jednak na chwilę obecną ich nazwy pozostają nadal tajemnicą handlową – dodaje Anna Mrzewa.

Poszerzenie oferty centrum, a co się z tym wiąże, jego rozbudowa, to elementy długofalowej strategii, którą w 2008 roku przyjął właściciel obiektu – firma Pradera. Jej celem było stworzenie takiej oferty, która przyciągnie do centrum szeroka grupę klientów.

Pierwszym krokiem w realizacji strategii była przebudowa galerii handlowej w 2009 roku. Polegała ona na zmniejszeniu powierzchni hipermarketu Real i stworzeniu tym samym nowych powierzchni komercyjnych dla przyszłych najemców. Ofertę centrum wzbogaciły takie marki jak: TK Maxx (pierwszy i jedyny sklep tej marki na lokalnym rynku), Badura, Matras, CCC, Deichmann, Carry i Sony Center.

Kolejnym etapem w rozwoju Pasażu Łódzkiego było otwarcie w lipcu 2010 roku, pierwszego na rynku łódzkim pawilonu handlowego Decathlon o powierzchni 3,7 tys. mkw.

Reklama

Galeria Jurajska