LPP: 60 mln zł na rozwój sieci w 2011 roku

Łączna powierzchnia sklepów sieci LPP, czyli Reserved, Cropp, House, Mohito, wyniosła na koniec 2010 roku 322,7 tys. mkw. Firma przewiduje, że pod koniec 2011 roku liczba ta zwiększy się do 349 tys. mkw. łącznie w Polsce i zagranicą.

Marka Reserved zanotuje największy wzrost powierzchni swoich sklepów. Będzie to 20,1 tys. mkw. W 2011 roku w Polsce otwarte zostaną sklepy o łącznej powierzchni 12,9 tys. mkw. W krajach Unii Europejskiej powierzchnia handlowa Reserved zmniejszy się o 2,2 tys. mkw., a w Rosji i na Ukrainie wzrośnie o 9,4 tys. mkw.

Powierzchnia salonów Cropp zwiększy się natomiast o 5 tys. mkw. W Polsce wyniesie 2,6 tys. mkw., zagranicą – 2,4 tys. mkw.

Łączna powierzchnia salonów House wzrośnie o 6,5 tys. mkw., w tym o 3,9 tys. mkw. w Polsce.

Najmniejszy przyrost zanotuje marka Mohito, która otworzy w tym roku sklepy o łącznej powierzchni 900 mkw.

Grupa LPP posiada także powierzchnie handlowe marki Esotiq, która została niedawno sprzedana firmie Esotiq & Henderson. Jednak na koniec 2011 roku firma nie będzie mieć już żadnych powierzchni Esotiq.

Na sklepy wyprzedażowe spółka chce przeznaczyć dodatkową powierzchnię 900 mkw.

Firma poinformowała, że na ten cel wygospodaruje 60 mln zł.

31 grudnia 2010 roku sieć detaliczna LPP liczyła 921 sklepów, z czego: 289 Reserved, 250 Cropp, 101 Esotiq, 216 House, 56 Mohito.

Reklama

Galeria Jurajska