Textilmarket – sieć dyskontowa Grupy Redan – rozwija się. W styczniu i lutym br. poziom sprzedaży zwiększył się o 10 proc. i osiągnął wartość 22,4 mln zł.

W dwóch pierwszych miesiącach 2011 roku modowy sektor działalności Redanu odnotował 20 proc. wzrost sprzedaży, która wyniosła 25,8 mln zł.

Jak już pisaliśmy, zarząd Grupy Redan zakłada osiągnięcie w 2011 roku sprzedaży na poziomie ponad 416 mln zł, a w 2012 roku między 508 a 540 mln zł. Spodziewany skonsolidowany zysk netto wyniesie odpowiednio 14 mln zł w 2011 roku i pomiędzy 21 a 26 mln zł w roku kolejnym.

Strategia rozwoju rynku modowego firmy w latach 2011-2012 opierać się będzie przede wszystkim o sprzedaż w multibrandowych sklepach Top Secret&Friends w Polsce i na rynkach zagranicznych: na Ukrainie, na Białorusi oraz w Rosji. Grupa będzie się koncentrować na dalszym rozwoju sieci sprzedaży, zarówno sklepów własnych (z 61 w 2010 roku do 68 w 2011 roku), jak i franczyzowych (z 144 w 2010 roku na 158 w 2011 roku).

Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret i Troll oraz sieci sklepów Textilmarket. W lutym firma wprowadziła do swojego portfolio nową markę sportową – Drywash. Asortyment Drywash dostępny jest w salonach Top Secret&Friends oraz w sklepach partnerskich w całej Polsce, m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Poznaniu i Gdańsku, jak również w sklepie online.