Paprocki&Brzozowski współpracuje z Poznań Plaza

W Kielcach jest miejsce na obiekty wielkopowierzchniowe

W Kielcach jest miejsce na obiekty wielkopowierzchniowe

Poznań Plaza na rozpoczęcie nowego sezonu przygotowała dla klientów specjalny konkurs. Wiosenna akcja promocyjna potrwa do 27 marca. Zasady konkursu są proste. W pierwszej kolejności należy zrobić zakupy w galerii za minimum 150 PLN (max. dwa paragony), a następnie zarejestrować paragon na stoisku promocyjnym, które jest czynne od poniedziałku do soboty w godz. 9.30-21.00, w niedzielę od 10.00 do 20.00. Zadaniem każdego z uczestników zabawy jest narysowanie sukni marzeń na przygotowanym szkicowniku i złożenie pracy konkursowej na stoisku promocyjnym.

Jak zapewniają organizatorzy, osoba, której praca zostanie uznana za najciekawszą, otrzyma zaprojektowaną przez siebie suknię, a uszytą w pracowni znanych projektantów: Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego. Finał konkursu i wręczenie nagrody odbędzie się 16 kwietnia o godz. 17.00 – będzie to także okazja do spotkania z projektantami. Szczegóły i regulamin konkursu są dostępne na stoisku promocyjnym.

Konkurs to wyjątkowa okazja, zwłaszcza że projekty z metką Paprocki&Brzozowski kojarzone są z oryginalnymi pomysłami, zaskakują niebanalną konstrukcją, detalem i tkaninami. A projektanci przez lata swojej działalności w świecie mody wypracowali sobie renomę i prestiż. Ich ubrania noszą największe gwiazdy polskiego show-businessu.
 

Reklama

Galeria Jurajska