Marka Podium w Galerii Krakowskiej

– Cieszymy się z każdej nowej marki w Galerii Krakowskiej, która uzupełnia ofertę asortymentową naszego centrum. Korzystniej dla nas jest, gdy dana marka nie jest reprezentowana w innych galeriach handlowych – mówi dla Retailnet.pl Ryszard Wysokiński, dyrektor Galerii Krakowskiej. – W przypadku marki Podium dodatkową wartością jest jej długa obecność w Krakowie i ugruntowana pozycja na rynku lokalnym. Nie bez znaczenia jest również oryginalna aranżacja wnętrza sklepu i nietypowa ekspozycja. Wszystko to podnosi atrakcyjność naszej galerii – dodaje.

Galeria Krakowska w ciągu ostatnich miesięcy wprowadziła do oferty również markę Viu Viu Optica, Do najemców dołączył również salon Roy Robson oraz popularna sieć kawiarni Starbucks.
Wiosenna propozycja najemców małopolskiego centrum handlowego wzmacniana jest dodatkowo przez trwające akcje promocyjne. Klienci galerii mogą liczyć na rabaty choćby w punkcie Kodak Express, gdzie do 20 marca za pakiet 100 zdjęć 10×15 klienci zapłacą jedynie 36 zł. Sklep Stenders oferuje ekstra prezent przy zakupach powyżej 70 zł – promocja do 15 marca. Rabatami kuszą dodatkowo marki Wittchen czy Vip. Większość sklepów prowadzi już sprzedaż najnowszych, wiosennych kolekcji.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016