W ofercie Próchnika będą perfumy

Spółka chce podpisać umowę na produkcję perfum jeszcze w marcu. Te działania mają doprowadzić do osiągnięcia przez firmę pozytywnych wyników finansowych. Jednym z elementów strategii rozwoju i umacniania marki ma być także zwiększenie liczby salonów.

W listopadzie minionego roku firma poinformowała, że do 2012 roku powstanie 15 własnych salonów firmowych tej marki. Jednak bardzo możliwe, że będzie ich więcej. Krzysztof Grabowski, prezes firmy, uzależnia to od oferty atrakcyjnych lokalizacji. Nowe sklepy umiejscawiane będą przede wszystkim w istniejących już galeriach handlowych, dzięki czemu koszt ich otwarcia będzie niższy. Dzięki tym działaniom firma chce uzyskać dwukrotny wzrost przychodów ze sprzedaży do końca 2011 roku. Do tej pory spółka otworzyła cztery z zapowiadanych sklepów. Pod koniec stycznia Próchnik uruchomił swój punkt w Galerii Graffica, a na początku lutego w Galerii Słupsk. Markę Próchnik posiada w swoim portfolio także rzeszowskie City Center, które ruszy w III kwartale 2012 roku.

Dodatkowo firma ma zamiar wyodrębnić dwa segmenty: segment odzieży męskiej pod marką Próchnik i damskiej. Zakończyły się już prace przy przebudowywaniu struktur zarządzających marką odzieży męskiej.

Reklama

Galeria Jurajska