Nowi najemcy: Reserved, Mohito, Cropp i House zajmą łącznie powierzchnię 1,3 tys. mkw. Największymi najemcami centrum są: Tesco (7,7 tys. mkw.), OBI (10,3 tys. mkw.), pierwszy w regionie salon H&M (1,6 tys. mkw.), Media Expert (ponad 2 tys. mkw.), Deichmann (515 mkw.). Obiekt jest skomercjalizowany w 85 proc. Mallson Polska sprawuje nadzór inwestorski nad komercjalizacją prowadzoną przez firmę Cushman&Wakefield.

Grupa LPP SA jest liderem wśród polskich firm odzieżowych. Firma istnieje od ponad 15 lat a jej produkty oferuje ponad 900 salonów w Europie – w rejonie środkowej i wschodniej Europy (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina, Rosja, Rumunia, Bułgaria, Białoruś) oraz w Niemczech.

Galeria Ostrovia zostanie otwarta w październiku br. W centrum na 37 tys. mkw. powierzchni najmu znajdzie się 100 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Na zmotoryzowanych klientów Ostrovii czekać będzie aż 1,7 tys. miejsc parkingowych. Obszar bezpośredniego oddziaływania inwestycji obejmuje ponad 350 tys. osób. Do tej pory dla tych klientów najbliższe nowoczesne obiekty handlowe znajdują się w Poznaniu, Wrocławiu i Łodzi, czyli w odległości ponad 100 km.

Inwestorem Galerii Ostrovia jest firma West Investment z grupy Saller. Generalnym wykonawcą firma Budrem a projektantem Pentagram.