Twierdza Zamość: ostatnie prace przed otwarciem

Ostatnie prace związane z otwarciem galerii prowadzą H&M, C&A, Media Markt, Intermarche, Marks&Spencer, Reserved, House, Cropptown, New Yorker, Smyk, Peacocks, Empik, Deichmann, Orsay, Tally Weijl, CCC, Martes Sport, Rossmann, Home&You, Douglas, Apart, Vision, Express, Wójcik, Altero, Euro Time, Gatta i Triumph. Wszyscy pozostali najemcy są w fazie końcowego projektowania lub przed dniem przekazania lokalu, zapewniają przedstawiciele inwestora, Rank Progress. Firma zapowiada, że Galeria Twierdza będzie w Zamościu zdecydowanym liderem jako jedyne centrum z tak bogatą ofertą. A w całym centrum znajdzie się prawie 80 sieciowych marek.

– Mieszkańcy Zamościa i całego regionu czekają na otwarcie Galerii Twierdza, ponieważ obecnie najbliższe centrum, w którym mogą zrobić zakupy w markowych sieciach znajduje się w odległym Lublinie – mówi Halina Wyborska, rzecznik prasowy Rank Progress. I dodaje: W regionie nie ma żadnej galerii handlowej. Z przeprowadzonego przez nas szczegółowego rozeznania rynku w zakresie potrzeb klientów, wiemy, że na duży sukces mogą liczyć salony odzieżowe i obuwnicze oraz zaproponowana przez nas oferta gastronomiczna. Podobnego sukcesu spodziewają się Media Markt, Empik i sklepy jubilerskie. Ponadto centrum przygotowuje się także na obsługę klientów z Ukrainy. Część sieci widzi w tym ogromny potencjał, dlatego zatrudnia osoby ze znajomością języka ukraińskiego.

Aktualnie sporo pracy mają również markrtingowcy. – Przed otwarciem przygotowujemy szeroką kampanię promocyjną, obejmującą działania prospołecznościowe i reklamowe, które przełożą się na dobre spozycjonowanie galerii i sukces zarówno najemców, jak i inwestora – wyjaśnia Wyborska.

Pojawienie się w Zamościu tak dużej inwestycji jest istotnym wydarzeniem dla lokalnej społeczności nie tylko ze względu na dostęp do wielu dotąd nieobecnych tu marek. Galeria, wg szacunków Rank Progressu, stworzy około 800 nowych miejsc pracy.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016