Według Pulsu Biznesu Gino Rossi może uzyskać ze sprzedaży marki Simple firmie Resource Partners 80–90 mln zł.

Przedstawiciel firmy Gino Rossi powiedział w rozmowie z dziennikarzem Retailnet.pl, że firma nie udziela żadnych komentarzy w tej sprawie. Spółka ma poinformować o szczegółach w kolejnym raporcie, który zostanie opublikowany 24 marca br. Z firmą Simple Creative Products nie udało się nam skontaktować.

W listopadzie zeszłego roku informowaliśmy o ofercie, jaką spółka Gino Rossi otrzymała od jednego z funduszy private equity. Wówczas za przejęcie marki Simple Creative Products inwestor oferował 90 mln zł.
Na początku grudnia 2010 roku, w związku z trwającymi negocjacjami w sprawie sprzedaży akcji Simple, firma Gino Rossi złożyła do Komisji Nadzoru Finansowego wniosek o zawieszenie postępowania administracyjnego w sprawie zatwierdzenia prospektu emisyjnego spółki Simple Creative Products. 21 grudnia KNF przychyliła się do wniosku.

Gino Rossi zarządza dwiema modowymi markami: Gino Rossi i Simple Creative Products. Na początku marca br. spółka podała, że skonsolidowane przychody za ostatni kwartał minionego roku osiągnęły pułap 47,63 mln zł. Sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje ponad 100 salonów firmowych w Polsce i zagranicą. Simple posiada natomiast 42 salony w Polsce, w tym 32 to sklepy własne.