CH Max musi zostać przeformatowane

Firma będzie ubiegać się o pozwolenie na budowę

Firma będzie ubiegać się o pozwolenie na budowę

Obiekt stopniowo zmienia swój charakter, stając się bardziej centrum śródmiejskim, a tym samym – miejscem zakupów po drodze z pracy czy ze szkoły. Dzięki dobrze ugruntowanemu wizerunkowi i sile marki, jaką na rynku lokalnym ma Max, naturalny rozwój rynku w Tarnowie nie spowodował istotnych spadków odwiedzalności ani obrotów najemców centrum.

Centrum Max funkcjonuje szeroko w świadomości klientów w Tarnowie i okolicach. Dlatego główny nacisk w komunikacji z rynkiem został położony na działania prospołeczne i prosprzedażowe. Max nie wymaga organizacji typowo rozrywkowych eventów. Nasi klienci oczekują bardziej działań wprowadzających wartość dodaną dla lokalnej społeczności. Stąd zeszłoroczne akcje związane z kampanią ekologiczną, doradztwem podatkowych czy targami aktywności.

Te propozycje bardzo przypadły do gusty odwiedzającym, którzy licznie zaangażowali się w przeprowadzone akcje. Drugi aspekt, na który również kładziemy nacisk to konkursy prosprzedażowe, urozmaicające naszym klientom codzienne zakupy. Staramy się, aby nagrody w konkursach były dla laureatów możliwie najbardziej uniwersalne i funkcjonalne. Dzięki odpowiedniemu dobraniu kanałów komunikacji akcje w centrum Max cieszą się dużą popularnością tarnowian, a sam obiekt przyciąga na zakupy wielu odwiedzających.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016