QQ-Duck nową marką w Pasażu Grunwaldzkim

Marka QQ-Duck powstała w Hong Kongu 10 lat temu. Obecnie QQ-Duck posiada ponad 70 luksusowych salonów z odzieżą dla dzieci w przedziale wiekowym od 2 do 14 lat.

Marka QQ-Duck wyróżnia się designem przygotowywanym w oparciu o światowe trendy mody. Materiały użyte do produkcji odzieży są najwyższej jakości, a produkty finalne gwarantują satysfakcję oraz zadowolenie klientów.

Centrum handlowo-rozrywkowe Pasaż Grunwaldzki powstało we Wrocławiu trzy lata temu. W czterokondygnacyjnym obiekcie mieści się ponad 200 punktów handlowych, usługowych i gastronomicznych, reprezentujących znane marki polskie i zagraniczne. Dodatkowo dla zmotoryzowanych klientów dostępny jest parking na 1400 miejsc. Oprócz oferty handlowej, Pasaż Grunwaldzki proponuje szereg akcji, wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych. Mieści się w nim również 11-salowe Multikino. Całkowita powierzchnia Pasażu Grunwaldzkiego wynosi 130 tys. mkw., znajduje się tu ponad 200 sklepów. Inwestorem galerii handlowej jest Echo Investment SA.

Pasaż Grunwaldzki zajął 12 miejsce w pierwszym rankingu polskich centrów handlowych, przygotowanym przez redakcję "Newsweek", wyprzedzając obiekty takie jak P.H. Bielany Wrocław, Reduta, Janki, M1 Kraków i Warszawa Wileńska.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016