Redan: 416 mln zł ze sprzedaży w 2011 roku

Na 2011 rok zakładamy 14 mln zł zysku netto

Na 2011 rok zakładamy 14 mln zł zysku netto

Na rynku dyskontowym, na którym dzięki świetnie prosperującej sieci sklepów Textilmarket jesteśmy liderem, przychody ze sprzedaży zwiększyły się o 19 proc. Na rynku modowym, na którym sprzedajemy maki Top Secret, Troll, a od tego roku także Drywash, wypracowaliśmy wzrost obrotów – o 6 proc. w Polsce oraz aż o 68 proc. zagranicą.

Szczególnie nas cieszy rosnąca sprzedaż na sklepach porównywalnych, czyli takich, które działały w poszczególnych miesiącach bieżącego, jak i poprzedniego roku, gdyż to powoduje najszybszy wzrost zyskowności. W sektorze dyskontowym w 2010 roku wzrosła ona o 3 proc., a w sektorze modowym – o 8 proc.

Także wyniki pierwszych dwóch miesięcy br., pokazują, że pozytywne tendencje wzrostowe utrzymują się. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Redan za styczeń i luty br. były wyższe o 13 proc. od wyników osiągniętych w tym samym okresie w 2010 roku, a w sektorze modowym, dzięki zmianom w produkcie i nowej, cieszącej się zainteresowaniem klientów wiosennej ofercie, wzrosły o 20 proc.

Tendencja wzrostu przychodów bardzo nas cieszy i zamierzamy ją kontynuować także w kolejnych miesiącach. Na cały 2011 rok zakładamy, że Grupa osiągnie sprzedaż na poziomie przekraczającym 416 mln zł oraz zysk netto w wysokości 14 mln zł.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016