Na początku lutego br. informowaliśmy o dynamicznym rozwoju sieci 5.10.15. Właściciel marki, firma Komex SA, poinformowała wówczas, że zamierza otworzyć 40 nowych salonów jeszcze w tym roku. 5.10.15 będzie tworzyć kolejne salony na terenie całego kraju. Firma planuje otwarcia zarówno w centrach handlowych, jak i na głównych ulicach handlowych, w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Średni metraż sklepów to 150 mkw.

Nowa strategia przewiduje również wprowadzanie nowych produktów. – Aktualnie posiadamy blisko 150 salonów, a nad zwiększeniem atrakcyjności naszych produktów pracuje sztab doświadczonych projektantów. W 2010 roku reorganizowaliśmy i udoskonalaliśmy naszą markę, kierując jej rozwój w stronę potrzeb klienta, badając rynek i poszerzając ofertę produktową. – powiedziała Dorota Kawalec, Brand Director, członek zarządu Komex SA.

Marka Lincoln and Sharks jest skierowana do chłopców w wieku od 6 do 12 lat. Wyraźnie wyeksponowane logo i herb Lincoln and Sharks, w formie nadruków lub haftów, to znak rozpoznawczy tej marki. Projektanci zadbali o każdy detal wykończenia a szczególny nacisk położyli na wyjątkowej jakości dzianiny. Kolorystyka kolekcji zawężona jest do bazowych granatów, bieli i beży, ale w każdym kolejnym sezonie wzbogacana będzie o kolory trendowe.