Magnolia Park powiększy się o 11 tys. mkw.

Powierzchnia handlowa Castoramy to 10,2 tys. mkw.

Powierzchnia handlowa Castoramy to 10,2 tys. mkw.

Inwestycja będzie realizowana na dwóch płaszczyznach jednocześnie. Nową część będą stanowiły hipermarket Castorama o powierzchni 10,2 tys. mkw. oraz dwupoziomowy salon o powierzchni 869 mkw. – najemcą tego lokalu będzie jedna z popularnych marek odzieżowych.

Castorama zostanie usytuowana w południowo-wschodniej części obiektu, natomiast dobudowa salonu sieci odzieżowej będzie zlokalizowana między drugim a trzecim wejściem do galerii od strony wschodniej. Otwarcie marketu Castorama planowane jest na pierwszy kwartał 2012 roku.

Właściciel centrum zapewnia, że prace będą przeprowadzone bez potrzeby zamykania całego obiektu. – Naszym nadrzędnym celem przy projektowaniu inwestycji było zapewnienie klientom komfortu zakupów, a najemcom komfortu pracy. Dla nas sprawne przeprowadzenie rozbudowy to przede wszystkim wdrożenie odpowiednich i sprawdzonych rozwiązań, które spowodują, że proces inwestycyjny przebiegnie łagodnie zarówno dla klientów jak i najemców – powiedział Dominik Piwek, dyrektor ds. marketingu i PR Metro Group Asset Management.

Dzięki budowie nowego parkingu klienci zyskają 500 dodatkowych miejsc postojowych. Zmiany w obrębie galerii spowodują, że po rozbudowie będzie także możliwy bezpośredni dostęp do sklepów usytuowanych na pierwszym piętrze Magnolia Park.

Obecnie powierzchnia handlowa galerii wynosi 74,4 tys. mkw., a po rozbudowie wzrośnie do 85,9 tys. mkw. Generalnym wykonawcą rozbudowy, wyłonionym w postępowaniu przetargowym, została firma Porr Polska SA. Całkowity koszt inwestycji szacowany jest na 45 mln zł.

Reklama

Galeria Jurajska