Manufaktura otworzyła Rage Age

– Jesteśmy bardzo zadowoleni mając tak prestiżową markę na pokładzie Manufaktury – mówi Joanna Karpińska. Kolekcje tej marki szyte są z tych samych tkanin, które wybierają domy mody Versace czy Dolce&Gabbana. Marka ma swoje butiki m.in. w Mediolanie, Madrycie i Londynie.

W miniony weekend, 12 marca marka zadebiutowała w łódzkiej Manufakturze. Jak informuje rzecznik prasowy, Joanna Karpińska, salon Rage Age wynajął w galerii lokal o powierzchni 86 mkw. Sklep znajduje się na parterze, w lewym pasażu galerii handlowej i bezpośrednio sąsiaduje z salonami marek takich jak: Digel, Molton, Hugo Boss, Gino Rossi, Vistula.

Rage Age to propozycja dla mężczyzn lubiących ubrania z najwyższej półki. Na kolekcje składają się garnitury, marynarki, płaszcze, kurtki, ale też jeansy, t-shirty, koszule, akcesoria czy buty. W Manufakturze marka debiutuje, proponując najnowszą kolekcję: Gibraltar – The True Story. „Kolekcja została osadzona w realiach bazy wojskowej na Gibraltarze. Wbrew pozorom, to nie jest kolekcja militarna, choć widać w niej silne żołnierskie akcenty” – czytamy w komunikacie Manufaktury. Jej kreatorem jest Rafał Czapul, wcześniej projektant Vistuli. Jego projekty mają sprawdzać się zarówno na wystawnych bankietach, jak też na parkietach modnych klubów.

Reklama

Galeria Jurajska