Jesteśmy przekonani, że nowa strategia marketingowa i działania, jakie wprowadzamy zaczynają przynosić efekty – mówi Mariola Rogóż, od grudnia 2010 zastępca dyrektora zarządzającego Bonarki oraz dyrektor ds. najmu i marketingu.

Na początku marca ruszyła nowa kampania reklamowa centrum pod hasłem „Modogamistki” inspiro-wana serialem „Sex and the city”. Kampania zrealizowana została na bilbordach w mieście oraz na fan-page’u centrum, na Facebooku. Autorem zdjęć jest znany fotograf mody Robert Zuchniewicz współpracujący z topowymi magazynami modowymi. – Kampania, łącząc elementy miejskiego stylu fashion i glamour, metaforycznie oddaje to, czym jest Bonarka – najlepszą zakupową destynacją w mieście. Krakowianie doceniają to, że Bonarka zapewnia mieszkańcom największy wybór. Pod jednym dachem wśród 270 punktów handlowych, zgromadzone jest ponad 30 sklepów z butami, 20 z biżuterią, nie mówiąc o ponad 100 z najlepszymi, modowymi markami – dodaje Mariola Rogóż.

Bonarka City Center to drugie miejsce w Krakowie, gdzie można kupić kultowe ubrania hiszpańskiej firmy Desingual oraz jedyne miejsce z designerskimi propozycjami od marki SkunkFunk.

W krakowskiej galerii znajduje się 270 sklepów, restauracji, punktów usługowych, w tym: Auchan, Leroy Merlin oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City. Na klientów centrum czeka bezpłatny parking na 3200 samochodów.