Akcja Nocozadzień to połączenie dnia zniżek i nocy zakupów – tłumaczy Jolanta Matyńska-Kalata, Marketing Manager Neinver Asset Management. Oba formaty akcji cieszą się dużą popularnością wśród klientów, mamy zatem nadzieję, że ich połączenie także przypadnie do gustu odwiedzającym – dodaje.

Pierwsza odsłona akcji Nocozadzień już 1 kwietnia. W ten dzień wszystkie centra outlet Factory będą otwarte do 23:00.

Fctory to centra outlet zarządzane przez firmę Neinver, hiszpańską grupę kapitałową koncentrującą swoją działalność na projektowaniu, promocji oraz zarządzaniu portfolio inwestycji w europejskim sektorze nieruchomości.

Neinver wprowadził koncepcję centrum outlet do Hiszpanii w 1996 roku, a na rynek polski w 2002 roku. Obecnie w Polsce działają trzy centra outlet Factory: Fctory Warszawa Ursus, Factory Wrocław i Factory Poznań, dysponujące 42,5 tys. mkw. łącznej powierzchni handlowej.

W styczniu informowaliśmy, że Neinver przymierza się do budowy kolejnego centrum outlet – Factory Annopol. Budowa ma się rozpocząć jeszcze w tym roku. Będzie to drugi outlet hiszpańskiego dewelopera w Warszawie, a piąty w Polsce. Powierzchnia do wynajęcia w nowym centrum wyniesie ponad 14 tys. mkw., powstanie na niej 90 sklepów. Oprócz centrum na Białołęce, Neinver buduje w Polsce jeszcze trzy obiekty: Galerię Katowicką, Park Futura w Krakowie oraz centrum outlet w Szczecinie. Otwarcie obiektu zaplanowano na rok 2012.