Marka Hexeline posiada własne salony w Polsce i zagranicą. Firma chce otwierać nowe punkty na zasadzie franczyzy w galeriach handlowych oraz przy reprezentacyjnych ulicach. Idealnym lokal powinien posiadać 80 mkw. Hexeline oferuje dwie formuły franczyzowe: zakupową i depozytową.

Salony marki Hexeline znajdują się m.in. w: CH Klif w Warszawie, CH Promenada, Galerii Mokotów, CH Klif w Gdyni, CH Galaxy w Szczecinie, Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu, Silesia City Center w Katowicach, Galerii Kazimierz w Krakowie, CH Echo w Kielcach oraz w CH Manufaktura w Łodzi.

Kolekcje Hexeline to propozycje ubiorów biznesowych, ubrań codziennych, linii sportowych, koktajlowych oraz wieczorowych.

"By sprostać najwyższym standardom, firma bierze udział w najważniejszych światowych wydarzeniach modowych, współpracuje z włoskimi i francuskimi projektantami, pozyskuje tkaniny m.in od renomowanych włoskich i japońskich producentów. Od kilkunastu lat działa sieć salonów firmowych, franczyzowych, zewnętrznych punktow sprzedaży” – czytamy na stronie internetowej marki.

Poza tym firma zamierza uruchomić sklep internetowy na zasadzie e-franczyzy, który sprosta standardom obsługi w sieci.

Właścicielem marki jest Halina Zawadzka.