Intersport: 222 mln zł przychodów netto w 2011

Firma prognozuje, że w 2011 roku wypracowany zysk brutto osiągnie wartość z przedziału 1,6-3,0 mln zł. a wartość EBITDY wyniesie 11,3 mln zł.

Ponadto firma zapowiedziała otwarcie trzech nowych sklepów i zamknięcie jednego nierentownego.
„Spółka Intersport Polska SA będzie monitorowała i oceniała możliwości realizacji prognozowanych wyników finansowych w porównaniu do odpowiednich pozycji okresowych sprawozdań finansowych.
W przypadku wystąpienia istotnych odchyleń (powyżej 10 proc.) od prognozowanych wielkości, ich korekta będzie podawana w formie raportów bieżących” – czytamy w komunikacie firmy.

W styczniu Artur Mikołajko – prezes sieci Intersport – założył, że na koniec 2011 roku poziom zysku może oscylować nawet wokół 4 mln zł. Zwiększenie przychodów ze sprzedaży ma mieć związek między innymi ze zwiększeniem sieci handlowej Intersportu. Nowe sklepy z odzieżą, sprzętem i asortymentem sportowym mają w ciągu najbliższych miesięcy pojawić się w Radomiu, Szczecinie i Rzeszowie.

Grupa Intersport jest organizacją zajmującą się detaliczną sprzedażą artykułów sportowych. W ponad 30 krajach znajduje się 5 tys. sklepów z tym logo. Ponad 80 proc. przychodów Grupy generowanych jest na rynku europejskim (uwzględniając Rosję), co przekłada się na około 17 proc. udział w tym rynku. W Polsce salony Intersport znajdują się m.in. w warszawskiej Arkadii i Złotych Tarasach, CH Borek we Wrocławiu, Galerii Jurajskiej w Częstochowie oraz w łódzkiej Manufakturze.

R E K L A M A 

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016