Jak informuje Barbara Czechmeszyńska-Skowron, dyrektor ds. marketing i komunikacji w ECC Property Management, Mothercare pojawi się na parterze galerii i będzie zrealizowany wg konceptu Big Box, w którym znajdzie się cała oferta marki.

Na ofertę Mothercare składa się asortyment dedykowany dla dzieci do ósmego roku życia, niemowląt, ale także przyszłych matek. Dostępne są tu ubranka, buty, wózki, spacerówki, foteliki do samochodu, kosze, nosidełka, kojce i krzesełka, domki dla dzieci i karuzele.

Do najemców Promenady dołącza również Starbucks. Restauracja ulokowana została na parterze, w okolicy wejścia do kina Cinema City. Umowę ze spółka AmRest Coffee już podpisano, informuje Czechmeszyńska-Skowron. Na całym świecie działa już ponad 15 tys. kawiarni tej sieci.

„Strategia komercjalizacji centrum Promenada, realizowana przez ECC Property Management, zakłada budowanie nowatorskiej oferty: pierwszy Sturbucks w warszawskim centrum, pierwsze delikatesy Alma w Polsce, pierwsze kryte, całoroczne lodowisko, pierwszy salon polskiego projektanta mody, Macieja Zienia w centrum handlowym, pierwszy pokaz mody z udziałem światowej sławy modelki Ewy Hercigovej" – czytamy w przesłanej do redakcji informacji prasowej.

R E K L A M A 

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !