Rossmann poszukuje wolnych lokali

Posiadająca aktualnie około 530 sklepów sieć, poszukuje wolnych lokali o powierzchni od 300 do 600 mkw. – Chcemy otwierać większe lokale niż dotychczas. Ma to związek ze zwiększeniem liczby asortymentu – wyjaśnia Eliza Panek-Dorosz, rzecznik prasowy sieci Rossmann. W samym 2010 roku Rossman wprowadził do swojej oferty 3 tys. nowych produktów. Aktualnie firma dysponuje liczbą 10,5 tys. produktów i chce ją zwiększyć do około 12 tys.

– W grę wchodzą lokalizacje w dobrych centrach handlowych, oczywiście przy rozsądnych warunkach najmu – dodaje w rozmowie z portalem Retailnet.pl Eliza Panek-Dorosz. Salony będą otwierane również przy głównych, ruchliwych ulicach handlowych, ale także na dużych osiedlach mieszkaniowych.

Nowe sklepy pojawią się zarówno w dużych miastach (np. aglomeracja warszawska), jak i w mniejszych miejscowościach, wielkością zbliżonych do Ustrzyków Dolnych lub Braniewa – tu sklepy marki Rossmann już działają.

Rossmann zainteresowany jest ofertami umożliwiającymi długoletni okres najmu. Sieć zobowiązuje się do regularnych płatności czynszu wynajmowanej powierzchni. Rossmann szuka także firm ogólnobudowlanych do prowadzenia prac budowlano-instalacyjnych w nowych placówkach handlowych.

R E K L A M A

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016