Organic Farma Zdrowia realizuje nową strategię

Organic Farma Zdrowia rozpoczęła realizację nowej strategii rozwoju, która po pierwsze zakłada otwieranie delikatesów o zwiększonej powierzchni, po drugie tworzenie nowych sklepów sieci w tzw. „pasie podwarszawskim”. Koncepcję tą idealnie obrazuje najnowszy lokal w CH Janki. Jego powierzchnia wynosi 148 mkw.

Powierzchnia sprzedaży kolejnych sklepów będzie się kształtować na podobnym poziomie. Dotychczas otwierane były sklepy o powierzchni ok. 48 mkw., teraz Organic Farma Zdrowia planuje zwiększyć ich wielkość do ponad 100 mkw. Większy lokal wpływa na poprawę ekspozycji sprzedawanego asortymentu, daje także przestrzeń do organizowania pokazów i degustacji.

Przedstawiciele sieci już teraz zapowiadają kolejne otwarcie, które będzie miało miejsce w czerwcu br. w Józefosławiu koło Piaseczna. W ciągu najbliższych tygodni rozpocznie się też remont w delikatesach w Arkadii. Lokal, podobnie jak miało to miejsce w Galerii Mokotów, zostanie przebudowany i powiększony.

„W planach jest utworzenie następnych "zdrowych adresów" na mapie Polski. Przyrost placówek lidera jest ilustracją przemian rozwijającego się w Polsce rynku BIO żywności. Jego roczny wzrost szacuje się na 20 proc. W najbliższych latach wartość liczona w złotówkach może podnieść się z poziomu 400 – 500 mln złotych do miliarda” – czytamy w komunikacie Organic Farma Zdrowia.

R E K L A M A

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !
 

Reklama

Galeria Jurajska