Toruń Plaza przyspiesza komercjalizację

Na liście najemców Toruń Plaza pojawiły się takie marki jak: New Yorker, Promod czy Kazar i Ecco oraz sieć cukierni Sowa. Nowe sklepy zajmą łącznie 1,5 tys. mkw. W lutym inwestor sfinalizował umowy ze wszystkimi markami z portfolio Grupy LPP SA – Reserved, House, Cropp Town, Mohito i Home&You oraz z Tally Weijl i Toy Planet – łącznie 3 tys. mkw. powierzchni handlowej.

Plaza Centers informuje także, że prowadzone są negocjacje z markami dotychczas nieobecnymi na toruńskim rynku.

– Zainteresowanie centrum wśród najemców jest coraz większe.  Z jednej strony Toruń jest doskonałą lokalizacją handlową, z drugiej – wyraźnie polepszają się nastroje w branży. Początek tego roku to wzmożona aktywność sieci detalicznych, które poszukują nowych lokalizacji – komentuje Agnieszka Baczyńska.

Centrum zostanie otwarte zgodnie z przewidywaniami, czyli w IV kwartale br. Będzie to największe centrum handlowe w Toruniu i pierwsze z pełną ofertą rozrywki. Na 40 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej, obok 140 sklepów, znajdzie się ośmiosalowe kino Cinema City oraz centrum rozrywki Fantasy Park. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z parkingu na 1100 miejsc.

R E K L A M A

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !
 

Reklama

Galeria Jurajska