Dwa z zapowiadanych otwarć dotyczą Galerii Kaskada w Szczecinie i w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. Pozostałych lokalizacji przedstawiciele L’Occitane jeszcze nie ujawniają.

Aktualnie w sieci działa 16 salonów, sześć z nich mieści się w Warszawie. Niedawno otwarty został najnowszy punkt w stolicy, na Nowym Świecie, ulicy która w ostatnim czasie, m.in. za sprawą marek H&M czy Max Mara, zaczyna wracać do dawnego, handlowego charakteru, choć dziś jeszcze jest więcej jest tam restauracji niż sklepów.

– Sklep w centrum stolicy, w prestiżowej lokalizacji, ma przyciągnąć uwagę klientów, którzy dotychczas nie mieli możliwości zapoznania się z ofertą marki – zapewnia Mikołaj Pietrzak, dyrektor generalny L’Occitane Polska.

W Warszawie L’Occitane obecne jest również w Arkadii, Galerii Mokotów, Promenadzie, Reducie oraz w Sadyba Best Mall. Kosmetyki tej marki można kupić również w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdyni, Łodzi i Katowicach. Ponadto L’Occitane prowadzi sprzedaż internetową.

R E K L A M A

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !