Kolejne marki w Galerii Leszno

Do grona najemców dołączą także: Coccodrillo, Gatta, Trendy4Ever, Cukiernia Sowa, Mimi Style oraz Berghoff.

Łącznie firmy wynajęły powierzchnię 815 mkw. Największe salony będą miały 200 mkw. (Top Secret, Trendy4Ever). W procesie najmu inwestora reprezentowała firma DTZ, która będzie także świadczyć usługi property management dla Galerii Leszno.

Galeria Leszno to koncepcja oparta na wielkopowierzchniowych sklepach o zróżnicowanym profilu. Na dwóch poziomach centrum handlowego znajdą się m.in.: supermarket Intermarche, sklep z branży RTV/AGD  –  Media Expert, czterosalowe kino  Cinema 3D, salon sportowo-odzieżowy Sporting, dwupoziomowy sklep H&M, New Yorker , sklep obuwniczy Deichmann, salon Smyk, Empik, restauracja McDonald’s, drogeria Rossmann, salon odzieżowy Takko Fashion, CCC, trzy odzieżowe marki grupy LPP: Reserved, Cropp i House, które łącznie zajmą prawie 1000 mkw. oraz około 90 sklepów i punktów usługowych reprezentujących lokalne, krajowe oraz międzynarodowe marki. W Galerii Leszno będzie działać także klub fitness oraz sala zabaw dla dzieci.

R E K L A M A

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !
 

Reklama

Galeria Jurajska