Zakopiański sklep Parfois będzie miał  104 mkw. powierzchni handlowej.  Atutem nowego lokalu są ogromne, siegajace ziemi witryny wystawowe, a także bezpośrednie wejście z ulicy, które eliminuje konieczność pokonania schodów. W bezpośrednim sąsiedztwie sklepu znajduje się lokal H&M. Prace adaptacyjne rozpoczęły się 1 marca.

Właściciel marki Parfois planuje dalszą ekspansję na terenie Polski i poszukuje kolejnych lokalizacji  przy ulicach handlowych. Firma chce także otwierać butiki w wiodących centrach handlowych. W procesie wyboru odpowiedniego miejsca portugalską spółkę reprezentuje Colliers International.

Pierwszy butik sieci Parfois otwarto w 1994 roku. Obecnie produkty marki dostępne są w 22 krajach. W Polsce jest obecna od marca 2009 roku. Zakopiański butik będzie 16. sklepem firmy w naszym kraju. Inne działają między innymi w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Łodzi i Katowicach. Oferta produktowa kierowana jest głównie do kobiet, które cenią sobie najnowsze trendy w modzie i chcą za nimi podążać.

R E K L A M A

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !