Warszawa: Ecco otworzyło sklep w Blue City

Wprowadzenie do galerii marki Ecco ma dostosować ofertę Blue City do potrzeb konsumentów. – Zapytanie o tego najemcę pojawiało się w cyklicznie przeprowadzanych przez nas badaniach marketingowych. Klienci mieszkający w okolicy naszego centrum zadeklarowali, że nie chcą jeździć do swojego ulubionego sklepu na drugi koniec Warszawy – mówi dla Retailnet.pl Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.

Aranżacja nowego sklepu pozwala na czytelne wyeksponowanie towaru – obuwie uporządkowane jest wg kategorii: casual, outdoor, business oraz obuwie sportowe Receptor. Ecco oferuje – poza butami dla kobiet, mężczyzn i dzieci – galanterię skórzaną oraz produkty do konserwacji.

Yoram Reshef informuje również, że galeria aktualnie nie dysponuje wolnymi powierzchniami, jednak cały czas trwa proces rekomercjalizacji. Niektóre marki wymieniane są na nowe, bardziej atrakcyjne dla klienta.

W obecnej chwili w Blue City trwają również prace nad nowym wystrojem najstarszych salonów. Zmiany wprowadziły już salony Wojas, Rossmann, CCC, Pepe Jeans, Syrena, Swiss, Kakadu, Vanila. W planach remont mają też Quality, Sztućce.pl, Sphinx, Lolly Pop Boutique, Jean Louis David, Tur, Czerwony Smok czy Chata Pyszności. Przebudowywane są także lokale, których najemcy dopiero będą mieli swoją premierę w Blue City, czyli Go Sport oraz New Yorker.

Reklama

Galeria Jurajska