Na profilu Galerii Wisła klienci znajdą informacje o aktualnościach i akcjach organizowanych przez centrum. Na fanpagu będą się oni mogli dowiedzieć także o aktualnych promocjach, wyprzedażach i nowościach w sklepach. Ponadto Galeria Wisła na Facebooku będzie publikować wiadomości o modzie i najważniejszych wydarzeniach w Płocku i regionie. Dla klientów zostaną także przygotowane konkursy z atrakcyjnymi nagrodami – do zdobycia m.in. gratisowe punkty w programie lojalnościowym centrum. Zarządcy galerii liczą, że za pośrednictwem internetu będą mogli pozyskać opinię zwrotną klientów na temat samej galerii, wydarzeń, atrakcji i promocji przygotowanych przez centrum.

Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo rozrywkowym regionu płockiego. W ciągu dwóch lat działalności ugruntowało sobie pozycję rynkową oraz zdobyło grono stałych klientów. Galeria posiada w swojej ofercie ponad 120 sklepów i punktów usługowych. Ofertę handlową uzupełniają punkty rozrywkowe i gastronomiczne: kino, kręgielnia, kawiarnie i restauracje.

Projekt i funkcjonalność obiektu zostały docenione przez grono międzynarodowych ekspertów poprzez nominacje do nagród Shopping Center Forum Awards 2009 oraz EuropaProperty CEE Retail Real Estate Awards. Galeria Wisła otrzymała tytuł Najlepszego Centrum Handlowego w kategorii Duże Centrum Handlowe w konkursie Shopping Center Poland.

R E K L A M A

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !