W ramach przygotowanej kampanii uaktywnieni zostaną również sami klienci. Od 8 do 10 kwietnia specjalnie dla nich zaplanowano akcję, w której uczestnictwo będzie nagradzane gadżetami-niespodziankami. Każdy, kto w tym terminie zrobi zakupy w wybranych sklepach galerii za min. 50 zł, otrzyma upominek z logo Sosnowiec Plaza. Będą też inne nagrody. Wszelkie szczegóły akcji dostępne są na stronie internetowej galerii, pod adresem www.plazasosnowiec.pl.

Zadaniem tej akcji jest wsparcie sprzedaży w sklepach najemców centrum handlowego.

Wśród największych najemców, obecnych w Plazie są m.in.: supermarket Delima, dwupoziomowy salon odzieżowy C&A, sklepy modowe Cubus czy Carry oraz salon multimedialny Empik. W części dedykowanej rozrywce działają Cinema City i Fantasy Park. A food court zarezerwowany jest przez restauracje Sphinx, Pizza Dominium, Ha Long oraz kawiarenki Grycan oraz Ice Cafe.

R E K L A M A

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !