Magazyn liczy 12 stron i wyróżnia się nietypowym dużym formatem A3. Pismo Trendy by Wisła w nakładzie 60 tys. egzemplarzy stanowiło dodatek do "Gazety Wyborczej", "Tygodnika Płockiego", tygodnika "Extra Wiadomości Plocek.pl” oraz było dystrybuowane door-to-door i kolportowane na terenie Galerii. Z magazynem można się również zapoznać na stronie internetowej centrum oraz na fanpage’u centrum na Facebooku.

Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo rozrywkowym regionu płockiego. W ciągu dwóch lat działalności ugruntowało sobie pozycję rynkową oraz zdobyło grono stałych klientów. Centrum posiada w swojej ofercie ponad 120 sklepów i punktów usługowych. Ofertę handlową uzupełniają punkty rozrywkowe i gastronomiczne: kino, kręgielnia, kawiarnie i restauracje.

Projekt i funkcjonalność obiektu zostały docenione przez grono międzynarodowych ekspertów poprzez nominacje do nagród Shopping Center Forum Awards 2009 oraz EuropaProperty CEE Retail Real Estate Awards. Galeria Wisła otrzymała tytuł Najlepszego Centrum Handlowego w kategorii Duże Centrum Handlowe w konkursie Shopping Center Poland.

R E K L A M A

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !