Marka Swarovski postanowiła wprowadzić nową architekturę do swoich wnętrz. Pomysł polega na wykorzystaniu ważnego elementu – gry świateł. W mokotowskim butiku o powierzchni 52 mkw. wszystkie ściany wyłożono białymi odbijającymi światło pryzmatami o różnej długości. Produkty firmy będą prezentowane w pionowych i poziomych witrynach. Lustra zostały wykończone w stali nierdzewnej, a z sufitu zwisa nowoczesna instalacja. Klienci odnajdą w salonach marki także stałe elementy, takie jak kryształowy łabędź za kasą czy panele ze zwisającymi sznurami kryształów przy wejściu. Tło dla biżuterii i elementów wystroju zaprojektowanych przez Swarovskiego będą tworzyć także ruchome wystawy.

Z czasem nowy koncept pojawi się we wszystkich 15 butikach firmy, które znajdują się w: Warszawie, Częstochowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu.

Firma Swarovski jest obecnie kierowana przez czwarte i piąte pokolenie założyciela marki – Daniela Swarovskiego. Działalność spółki obejmuje dwa główne obszary, z których jeden związany jest z produkcją i sprzedażą elementów luzem dla podmiotów z branży, drugi natomiast – z tworzeniem gotowych produktów. Swarovski wprowadził także własne linie dodatków, biżuterii oraz  przedmiotów do dekoracji wnętrz. Są one sprzedawane w ponad 1,8 tys. sklepach detalicznych we wszystkich głównych stolicach mody

R E K L A M A

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !