Dobra aranżacja sklepów wzmacnia markę

W galerii będzie funkcjonować ponad 80 sklepów

W galerii będzie funkcjonować ponad 80 sklepów

Wraz z rozwojem sieci swoich lokali marka W.Kruk zdecydowała się na zmiany w aranżacji sklepów. Jest to związane z chęcią wyróżnienia swojej oferty na tle konkurencji oraz jeszcze lepszej prezentacji oferty salonów.

Koncepcja polega na wprowadzeniu maksymalnej przejrzystości lad poprzez oszklenie całej części ekspozycyjnej, co zdecydowanie odróżnia nas od innych marek jubilerskich. Jako pierwsi wprowadziliśmy do nowych salonów profesjonalne oświetlenie LED oraz nowe metalohalogeny o 90-proc. wskaźniku oddawania barwy, co w przypadku ekspozycji jubilerskich jest bardzo istotne. Będziemy także instalować nowe formy zabezpieczania np. kamery hemisferyczne.

Na rynku funkcjonuje już osiem salonów według nowego projektu: centrum handlowe Stary Browar w Poznaniu, Galeria Renoma we Wrocławiu, sklep na Placu Trzech Krzyży w Warszawie, Galeria Copernicus w Toruniu, Galeria Mokotów, King Cross Praga w Warszawie, Galeria Malta w Poznaniu, Galeria Słoneczna w Radomiu. Każdy kolejny sklep będzie aranżowany zgodnie z nowym pomysłem.

R E K L A M A

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

Galeria Jurajska