Galeria Młyńska: 35 proc. klientów więcej

Wyliczenia podano w stosunku do porównywalnego okresu w 2010 roku.

Od 21 lutego odwiedzający Galerię Młyńską za zakupy za min. 40 złotych otrzymywali specjalne kupony, które brały udział w trzech losowaniach nagród dodatkowych oraz w losowaniu nagrody głównej – 5 tysięcy złotych.

Tym razem, akcja miała swoje trzy dwutygodniowe odsłony. Każdą z nich kończyło losowanie wielu nagród rzeczowych. 2 kwietnia z puli wszystkich zgromadzonych kuponów wylosowano laureata głównej nagrody.

– Nastawienie prosprzedażowe w naturalny sposób wpływa na wzrost obrotów najemców galerii. Można zatem pokusić się o stwierdzenie, że organizacja tego typu akcji jest działaniem ukierunkowanym zarówno na ostatecznego klienta, czyli osoby odwiedzającej obiekt, jak i klienta B2B, czyli najemcę. To, co jest fundamentalne dla powodzenia podobnych przedsięwzięć to zaangażowanie strony najemców w uczestnictwo w akcji  – komentuje Łukasz Tomczak z firmy Caleum Development, zarządzającej Galerią Młyńską.

R E K L A M A

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

Galeria Jurajska