Zarządcy chcą mieć wpływ na wygląd sklepów w centrach handlowych

Koncepcja centrum łączy dwa aspekty ważne dla galerii handlowej zlokalizowanej w centrum miasta: obiekt nie zaburza koncepcji zabudowy i jednocześnie eksponuje swój charakter. Inspiracją dla projektantów była korona w herbie Kielc, dlatego fasada budynku została zaplanowana jako ażurowy ekran.

Na przestrzeni kilku lat poprzedzających budowę opracowano aż siedem różnych koncepcji architektonicznych, uwzględniających opinię władz miasta. – Ocena wszystkich tych wizualizacji pokazuje wysiłek projektowy obu stron w celu osiągnięcia przestrzeni najwyższej jakości – powiedział Artur Hajdorowicz, pełnomocnik prezydenta ds. rewitalizacji Kielc.

Bardzo dobrze współpracę z władzami miasta ocenia także Michał Tur, przedstawiciel galerii Korona Kielce. – Od początku przyjmowaliśmy sugestie docierające do nas z magistratu kieleckiego. Zależało nam, aby wchodząc do miasta na prawach gościa, stać się z biegiem czasu podmiotem ściśle utożsamianym z miejscem i mieszkańcami, dlatego staraliśmy się na bieżąco i elastycznie modyfikować koncept.

W galerii Korona Kielce na trzech poziomach powstanie 170 lokali handlowo-usługowych z bogatą ofertą gastronomiczną oraz rozrywkowo-rekreacyjną. Zajmą one łącznie 38,3 tys. mkw. Kolejne trzy kondygnacje, łącznie z dachem, przeznaczone zostaną na parking gotowy przyjąć 1200 samochodów. Łączna powierzchnia całkowita obiektu to 93 tys. mkw. Wartość inwestycji szacuje się na 100 mln euro.

R E K L A M A

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !