Pop up shop: lokal wynajęty na 10 dni

Pomysłodawczynią stworzenia pop up shop w Manufakturze była sama projektantka. Wojtkiewicz na ponad tydzień zagospodaruje wolny lokal w galerii, w którym będzie sprzedawać autorską kolekcję na sezon wiosna-lato. Będzie to stały element ekspozycji sklepu, dodatkowo bowiem – jako uzupełnienie – będą pojawiać się również propozycje wybranych najemców Manufaktury, głównie dodatki i akcesoria. Każdego dnia inne. Wśród prezentowanych marek znajdą się min.: Sephora, Alma, Home & You, Gatta, Big Star.

Annie Wojtkiewicz udało się pozyskać do współpracy firmę Leroy Merlin, która udostępnia projektantce produkty do aranżacji butiku.

To pierwszy tego typu eksperyment w łódzkiej galerii. Aktualnie w Manufakturze trwa rekomercjalizacja związana z wygaśnięciem podpisanych na pięć lat umów. Zarządcy uznali zatem, że realizacja konceptu pop up shop to z jednej strony sposób na zagospodarowanie wolnej przestrzeni, z drugiej ciekawe z punktu widzenia marketingowego działanie. Nie mniej jednak jest to projekt o charakterze komercyjnym i w zależności od efektu i opinii klientów, może być w przyszłości kontynuowany.

R E K L A M A

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016