Firma odnotowała straty także za okres od stycznia do marca bieżącego roku. Przychody ze sprzedaży w ciągu trzech pierwszych miesięcy wyniosły 53 mln 104 tys. zł i były niższe o 31,3 proc. względem 2010 roku.

Zarząd Intersportu był przygotowany na spadek obrotów i uwzględnił je w prognozie finansowej na 2011 rok. W styczniu Artur Mikołajko – prezes sieci Intersport – założył, że na koniec 2011 roku poziom zysku może oscylować nawet wokół 4 mln zł. Zwiększenie przychodów ze sprzedaży ma mieć związek między innymi z poszerzeniem sieci handlowej Intersportu. Nowe sklepy z odzieżą, sprzętem i asortymentem sportowym mają w ciągu najbliższych miesięcy pojawić się w Radomiu, Szczecinie i Rzeszowie.

Grupa Intersport jest organizacją zajmującą się detaliczną sprzedażą artykułów sportowych. W ponad 30 krajach znajduje się 5 tys. sklepów z jej logo. Ponad 80 proc. przychodów Grupy generowanych jest na rynku europejskim (uwzględniając Rosję), co przekłada się na około 17-proc. udział w tym rynku. W Polsce salony Intersport znajdują się m.in. w warszawskiej Arkadii i Złotych Tarasach, CH Borek we Wrocławiu, Galerii Jurajskiej w Częstochowie oraz w łódzkiej Manufakturze.

R E K L A M A

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !