Galeria Przymorze odświeża wizerunek

Poprawie uległa strona graficzna logotypu. Nowa wersja bazuje na liternictwie używanym w poprzedniej, jednak zmieniona została kolorystyka napisów, dodano również niebieskie tło.

Nowe logo w pierwszej kolejności pojawi się w materiałach reklamowych przygotowywanych przez galerię. Kolejne etapy „odnowy” zakładają jego wymianę ma elewacji centrum handlowego i innych stałych nośnikach.

– Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany unowocześnią wizerunek Galerii Przymorze – mówi Anna Różańska-Baca, Senior Negotiator z King Sturge, firmy, która uczestniczy w procesie rekomercjalizacji Galerii Przymorze. – Chcemy, aby nasze centrum kojarzono jako miejsce, które jest synonimem udanych zakupów oraz aktywnego spędzania czasu. Uniwersalna i prosta forma logotypu sprawia, że jest on łatwy do zapamiętania – dodaje.

R E K L A M A

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016