Answear.com – pierwszy „stacjonarny” salon

Obiekt powstanie w północnej części Wrocławia

Obiekt powstanie w północnej części Wrocławia

Pierwszy salon – znanej dotąd wyłącznie ze sprzedaży w sieci – marki Answear.com będzie miał prawie 1000 mkw.

Answear.com jest projektem Krzysztofa Bajołka i ludzi związanych z dawnym Artmanem, przedsiębiorstwem handlu detalicznego, firmowanego markami House i Mohito. To multibrandowa platforma łącząca e-commerce i tradycyjną sieć handlową. Wśród kilkudziesięciu marek dostępnych w Answear są m.in. G-Star, Pepe Jeans, Tom Tailor, Ben Sherman, Fornarina, Melissa, Guess Jeans, Numph, Nike Sportswear, Energie, Miss Sixty, French Connection, Onitsuka Tiger, Cheap Monday.

Nowe „stacjonarne” salony będą tworzone w oparciu o model sprzedaży wielokanałowej. – Rozwiązanie umożliwi klientom jednoczesne korzystanie z oferty sieci stacjonarnej i pełnej gamy produktów dostępnych w sklepie internetowym. Stworzona w ten sposób nieograniczona przestrzeń sprzedażowa otwiera również nowe możliwości w zakresie kreowania portfolio marek – mówi Krzysztof Bajołek, prezes Invest PBB, właściciela marki Answear.

R E K L A M A

XII FORUM HANDLU DETALICZNEGO BESTSHOP 2011

14 kwietnia 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku sieci handlu deatlicznego. Tematem kwietniowej konferencji będą procesy konsolidacyjne zachodzące na polskim rynku handlowym.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016