Pierwsze dwa tygodnie kwietnia były dla spółki Etos, zarządzającej marką, bardzo intensywne – w kraju powstały cztery nowe sklepy. Od 12 kwietnia oferta Diverse jest dostępna w Galerii Victoria w Wałbrzychu, gdzie pojawił się sklep o  powierzchni 150 mkw. Cztery dni wcześniej placówkę o takiej samej wielkości otworzono również w Galerii Agora w Bytomiu, powstał też sklep o powierzchni 113 mkw. w Pasażu Łódzkim. Natomiast  6 kwietnia, wraz z inauguracją  Galerii Słonecznej, w Radomiu ruszył salon odzieżowy o powierzchni 150 mkw.

W Polsce działa aktualnie 156 sklepów firmowanych logo Diverse, z czego zdecydowana większość jest zlokalizowana w miejskich galeriach handlowych. Na sieć składa się 88 sklepów  własnych, pozostałe punkty działają na zasadach franczyzy.

Diverse należy do Etos SA, firmującej dodatkowo takie brandy jak CLTN i Iridium – obydwa również tworzą sieci odzieżowe. Marka powstała w 1993 roku, a inspiracją do jej wykreowania była głównie nowojorska kultura.” Diverse nawiązuje do stylu życia obecnego na ulicach największych miast, kultury klubowej, sportów ekstremalnych oraz miejsc czy społeczności, gdzie styl życia determinuje modę” – wskazuje charakterystyka marki.