Rusza Morski Park Handlowy

Otwierana 15 kwietnia pierwsza część inwestycji pochłonęła 60 mln euro. „Morski Park Handlowy tworzyć będą trzy niezależne obiekty, w których zlokalizowane zostaną wielkopowierzchniowe sklepy, galeria handlowa, lokale gastronomiczne i pomieszczenia biurowe pod najem. Łącznie dla około 35 sklepów powierzchnia handlowa wyniesie 63 tys. mkw., z powierzchnią Fashion House Outlet Centre będzie to łącznie 86 tys. mkw.” – czytamy w oficjalnym komunikacie firmy Liebrecht & wooD.

Wchodząca w skład kompleksu część outletowa istnieje już od 2005 roku i mieści ponad 120 sklepów, oferujących produkty w obniżonych cenach.

Teraz otwarte zostaną dodatkowe obiekty – market OBI (powierzchnia najmu wynosi 11047 mkw.), a także hipermarket Carrefour (8412 mkw.) oraz galeria handlowa, nad którą mieści się przestrzeń biurowa (1633 mkw. do wynajęcia).

– Teraz już nie tylko markowa odzież i obuwie, ale również hipermarket spożywczy, artykuły do domu i ogrodu, dostępne będą w jednym miejscu – powiedział Patrick Van Den Bossche, dyrektor zarządzający Liebrecht & wooD.

Zarząd Liebrecht & wooD zapowiada, że druga faza Morskiego Parku Handlowego zostanie oddana do użytku pod koniec 2012 roku. Inwestycja obejmie powierzchnie typu „big-box”, stację benzynową, myjnię samochodową oraz restaurację typu „drive-thru”.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016