Salon CCC powstanie w Millenium Hall

Sprzedaż w CCC oparta jest o zasadę „house of brands”, polegającą na sprzedaży wielu marek obuwia pod jednym dachem. Firma oferuje więc klientom marki własne (m.in. Lasocki, Clara Barson) oraz asortyment innych producentów. Salony CCC lokalizowane są w dużych i średnich miastach. W całej Polsce jest ich ponad 300.

Aktualnie budynek galerii osiągnął 100 proc. zaawansowania. Trwa montaż okładzin ceramicznych na fasadzie budynku, a na elewacji zamontowano już pierwsze logo centrum. Ukończono także większość pomieszczeń technicznych. Teraz pracują w nich ekipy firm instalacyjnych. W marcu rozpoczął się montaż schodów, chodników ruchomych i wind. Pod koniec maja najemcy będą mogli urządzać wynajęte powierzchnie. Otwarcie obiektu zaplanowano na październik 2011 roku.

Millenium Hall wciela w życie koncepcję centrum „trzeciej generacji”, które wzbogaca funkcję handlową o dodatkowe elementy: centrum rozrywki, zespołu kinowego, sportowo-rekreacyjnego, hotelowego i konferencyjnego. Obiekt dysponuje ponad 55 tys. mkw. powierzchni komercyjnej. Powstanie tu 250 sklepów, butików z odzieżą, obuwiem, wyposażeniem wnętrz oraz restauracje, kawiarnie i cukiernie. Na powierzchni 2,5 tys. mkw. będą funkcjonować delikatesy spożywcze. Na klientów czeka 1000 miejsc parkingowych. W centrum będzie działać hotel Hilton Garden Inn, klub muzyczny oraz multipleks Multikina.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016