SCF&TF: oferta dla nowych firm

– Charakter konferencji uległ na przestrzeni minionych lat pewnej zmianie. Początkowo było to miejsce intensywnych rozmów biznesowych, w chwili obecnej ważniejszą rolę wydaje się odgrywać merytoryczna część konferencji – wykłady i panele dyskusyjne – zauważa Wojciech Normand, wiceprezes zarządu, Deichmann Obuwie.

Z jego obserwacji wynika, że ofert na nowe lokalizacje dla sklepów lub punktów usługowych poszukują podczas konferencji przede wszystkim firmy debiutujące na polskim rynku, względnie te, które lokalny zasięg swojej działalności chcą rozszerzyć na teren całego kraju. – Przedsiębiorstwa, które zbudowały już stabilną sieć swoich placówek prowadzą rozmowy o nowych lokalizacjach raczej w zaciszu gabinetów – mówi.

Poszerzenie dotychczasowej formuły Shopping Center Forum o targi nieruchomości komercyjnych, zdaniem Normanda wydaje się pomysłem ciekawym. – Do tej pory tak szeroka oferta projektów inwestycyjnych była prezentowana jedynie podczas międzynarodowych targów. Może zatem, aby zobaczyć projekt nowego centrum handlowego np. w Bydgoszczy nie trzeba już będzie jeździć za granicę – dodaje.

 

REKLAMA
 
SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa
 
Największe targi nieruchomości handlowych i inwestycji w Polsce. Pierwsza i jedyna tak duża impreza w kraju.

Dwudniowa konferencja będzie najważniejszym spotkaniem profesjonalistów, służącym wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Uczestnicy skupią się na zagadnieniach współpracy z samorządami, problemie finansowania inwestycji i zagadnieniach marketingu centrów handlowych.

 
W programie, oprócz części merytorycznej i targowej, przewidziano czas na nieoficjalne spotkania, networking i business mixery.

Zapraszamy do udziału ! 

Reklama

Galeria Jurajska