– Targi nieruchomości komercyjnych i inwestycji są jak najbardziej potrzebne polskiemu rynkowi – mówi Jacek Kopij, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży Top Secret Sp. z o.o., której odzieżowe sklepy obecne są w największych galeriach handlowych w kraju.

Sukces zależy jednak od kilku czynników. Kopij wskazuje, że do powodzenia przedsięwzięcia potrzebna jest przede wszystkim obecność największych deweloperów, którzy będą reprezentować cały rynek. Od inwestorów oczekiwałby prezentacji szczegółów już budowanych czy dopiero planowanych obiektów jak pozycjonowanie, strategia marketingowa, stan realizacji i komercjalizacji, terminy realizacji.

– Konferencja w nowej formie może być dobrą okazją do prezentacji poszczególnych projektów, co dla dewelopera czy inwestora jest istotnie ze względu na bezpośrednią ocenę obiektu przez najemców – zaznacza.


REKLAMA
 
SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa
 
Największe targi nieruchomości handlowych i inwestycji w Polsce. Pierwsza i jedyna tak duża impreza w kraju.

Dwudniowa konferencja będzie najważniejszym spotkaniem profesjonalistów, służącym wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Uczestnicy skupią się na zagadnieniach współpracy z samorządami, problemie finansowania inwestycji i zagadnieniach marketingu centrów handlowych.

 
W programie, oprócz części merytorycznej i targowej, przewidziano czas na nieoficjalne spotkania, networking i business mixery.

Zapraszamy do udziału !