Liebrecht & wooD: nowy model franczyzy

Patrick Van Den Bossche zaznaczył, że centra typu outlet to specyficzny format. Obiekty tego typu muszą wejść na rynek  w odpowiednim czasie oraz po gruntownym zbadaniu siły nabywczej i świadomości marki. Wymagają mądrego zarządzania aktywami oraz sprawnych działań marketingowych. Muszą także osiągnąć szybki zwrot z inwestycji. To wszystko ma zapewnić franczyza koncepcji Fashion House Outlet Center.

W tym modelu franczyzobiorcą będzie lokalny inwestor/deweloper a franczyzodawcą – Grupa Fashion House, właściciel centrów outletowych. W nowym układzie firma przejęłaby obowiązki zarządzania obiektem i nadzorowania działań marketingowo-sprzedażowych w celu zwiększenia obrotów oraz wartości centrum. Wszystko to mogłaby wykonać nie będąc już właścicielem danej inwestycji.

Nad całością tego procesu będzie czuwać zespół, który powstał po przejęciu przez firmę spółki GVA Outlets. Liebrecht & wooD może także przeprowadzić dla franczyzobiorcy cały proces deweloperski od zakupu działki po późniejszą eksploatację centrum. – Oferowana przez nas koncepcja jest zbliżona do franczyzy, którą prowadzą np. hotel Sheraton czy Hilton. Dzięki takiemu rozwiązaniu szybko zapełnimy lukę na rynku nieruchomości outletowych – powiedział Patric Van Den Bossche.

Pomysł franczyzy modelu biznesowego jest nowym sposobem na prowadzenie biznesu w branży retail. O innych tego typu projektach będzie można dowiedzieć się podczas Targów i Konferencji Nieruchomości Handlowych i Inwestycji Shopping Center Forum & Trade Fair, która odbedzie się 8-9 września 2011 roku w Warszawie.

Reklama

Galeria Jurajska